Hannahlulu

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hannah Engström Tjernberg - 25 oktober 2012 19:01

 

Du gav mig helt fel signaler. Vännen du lurade mig. Stått i duschen i timmar & bara tänkt, usch, ja jag antar att allt är förlorat, borta, glömt?

Näst sista dagen på praoen!
Och detta må ha varit den mysigaste dagen på hela veckan.
En söt liten farbror satt i sin rullstol & i min ögonvrå såg jag att han tittade på mig.
Personalen frågade farbrorn varför han log så mycket & han sa att jag hade så fina läppar.

"Ja visst är hon söt" sa personalen.
Han log med hela ansiktet & sa att  jag hade väldigt fint läppstift, men jag förklarade att jag inte hade något på mig.

"Naturligt vacker alltså?"
Personalen höll med, men plötsligt skrek han till "Inte bara vacker, hon har karaktär också! T.om lång & smal, oj, det är ju fantastiskt"
Hur gulligt??!

Av Hannah Engström Tjernberg - 25 oktober 2012 04:30

  Godmorgon!
Inte sovit så värst bra & mycket inatt så igår kväll/natt passade jag på att göra en ny blogg.
Jag är faktiskt rätt nöjd med tanke på att jag aldrig gjort en egen design förrut + att det bara tog 1 h 30 min.

Nu ska jag äta mig en god & nyttig frukost - Äggröra, apelsinjuice, passionsfrukt & tea

Äggröra:
2 ägg
Lite grädde
Salt
Smör

Vispa ihop äggen & grädden i en kopp (använd gaffel).
Smält smöret i en panna & häll ner äggblandningen.
Gör små hål i blandningen medan den steks, & rör om efter någon minut (rör inte om hela tiden).
När äggröran fått en fin gyllenbrun yta så lägger du upp den på en tallrik tillsammans med t.ex avokado, passionsfrukt, tomat etc.
Salta.

KLART



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards