Hannahlulu

Alla inlägg under juni 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 28 juni 2013 21:42

 

Känns bra att glida runt i denna som "första-bil" runt Älandsbro.
Det går sjukt bra & jag trodde fan inte att det skulle vara såhär kul att köra!
Körde för första gången igår, vilket gick kung.. Gick tom så pass bra att jag fick köra hem..
Idag körde jag på 3ans & har fått en smidig växling, så grymt kul! Livet leker nu alltså!

För övrigt så är min datorskärm helt paj, så man ser ingenting.. Därför är det "plattan" som gäller med dens yberdåliga mp.
Och i Onsdags var jag på sjukhuset igen & proverna visade NEGATIVT. Äntligen frisk från infektionen!
Dock hade man nåt annat virus nu, men det skulle gå över av sig själv.
//På bättringsvägen

Avslutar dagen med pizza, choklad, mjölk & allt annat jag inte tål   

Av Hannah Engström Tjernberg - 25 juni 2013 19:04

                

Klev upp klockan 6 imorse & for sedan till sundsvalls handrehab, där som jag fick en "skrivdator" som jag ska ha i skolan.. Av den anledningen att jag ska slippa få kramper då jag skriver för hand.
Sedan fick vi vänta 1  timma efter bokad tid på öron/näsa/hals..
Blev en liten "operation", som de ville kalla det, i näsan.. Började självklart blöda näsblod av att de endast sprutat in bedövningen.
Då det var klart var både näsa, hals & mun bortdomnat, & jag fick ont som satan. Var som om det brann i näsan!
Nä men jag har väntat på att få detta gjort i 13 år nu, så det var skönt att få det gjort.
Hoppas bara på att man slipper blöda näsblod varje dag nu brara:)

Då vi var klara på vårat "tredje hem", så åkte mamma & jag till stan & handlade, åt på restaurange & sedan toppade allt med glass.

Underbart   

Av Hannah Engström Tjernberg - 21 juni 2013 23:30

                         

Midsommar.. Den bästa högtiden.
 Pappa gjorde mig en tårta, för han kände sig tvungen & sedan bad resten av släkten om ursäkt över att de inte köpt något fint till mig.. Så ska det ju inte behöva vara!
Men iaf så hade vi jättekul & trevligt.. Lisa & jag hade "föreställning" till fikat som blev väldigt omtyckt.
Dock blev jag tvungen att vila innan middagen, då jag började få migrän & näsblod as always.

Närmre kvällen satt jag & Lisa på hennes altan för att träna in lite låtar som vi skulle framföra innan skjutningen vid midnatt.
Precis som tidigare blev det väldigt omtyckt, om inte mer då alla var rätt packade.. Gosh
Japp, men som sagt, mycket trevligt & mysigt & allt va det nu va! Tack alla!!

Av Hannah Engström Tjernberg - 20 juni 2013 22:45

       

Åh vilken fin dag jag haft idag!
..Donken med mamma & bästavännen & där som jag fick en födelsedagspresent av Nellie (tröja), sedan hem till pappa & fotade..
Fick en present av han & Anki vid middagen dessutom & sedan tillbringade jag resten av kvällen hos Nellie.
Gjorde galet mycket mer, men det var för ointressant & tråkigt för att skriva här..

Herregud vad jag älskar dig Nälls<3

Av Hannah Engström Tjernberg - 19 juni 2013 19:30

       

Ja men då var man 1 helt år äldre då, ingen big deal precis.
Det har bara varit en helt vanlig dag, ingen firande, ingenting.. Så jävla skönt!
Men iaf så kan man inte undgå att tacka för alla gratulationer trots allt, tack för då dem osv;)
Min bror & jag är mycket fagra, mamma måste va stolt

Av Hannah Engström Tjernberg - 18 juni 2013 22:01

   

Ja då har man varit på sin första "körskolekurs", där som man träffade Agnes & Kajsa, samt några andra bekanta.
Ingen i gruppen verkade ta det så seriöst, utan vi skämtade till allt till största del vilket jag vill ge ett stort plus till alla för! Hade det aldrig hänt så hade nog hälften av oss somnat, ärligt.
Rätt onödig kurs må jag säga, 900 :- för att se på några youtube-klipp & ha en liten "frågesport".. Jaja måste man så måste man väl..
Detta var då min födelsedagspresent, eftersom detta är då min sista dag som 15 år.

Men jag har sagt ifrån att bli firad imorgon eftersom jag HATAR att fylla år, så det blir typ lite extra god mat sedan ska jag på kurs igen!
Ååh tagga att övningköra!!
Det var väl det, bortsätt från att jag rasar i vikt & jag vet inte varför, får fan panik på riktigt.. Kan ha byxor jag hade i  FEMMAN... Helt sjukt, 

För övrigt så är jag så jävulskt lurad, sårad & sviken så allt kan bara gå & dö nu. På allvar.
Det här suger. Hur faaan kunde jag vara så dum..

Av Hannah Engström Tjernberg - 14 juni 2013 18:08

               

Helt sjukt vad fort allt gått.. Tyckte man nyss började 7an, nyss som jag bytte till Landgren, nyss som snön låg över marken.
Kom till Landgren med 2 betyg, B & A i Bild & Musik.. Det är ju mycket att hurra över.

Har kämpat, givit upp, kommit tillbaka, vänt igen, misslyckats & lyckats, & jag kan gladerligen säga att jag har betyg i allt!
Har lite över 210 i meritvärde, minns inte exakt.. Det är inte speciellt bra/mycket, men det är iaf nånting & dessa betyg kommer ändå så inte betyda någonting i framtiden.. Tack å lov!

Idag var det ju skolavslutning.. Vi har gått ut 9an!
Liten konsert, fika & massa gråtande brudar (jag var en av de).
Herregud vad jag kommer sakna alla små uteliggare, lycka till i framtiden!!

Av Hannah Engström Tjernberg - 14 juni 2013 00:30

           

             

Den mysigaste  & roligaste dagen på väldigt länge!
Alla var så jävla fina & alla såg dessutom ut att ha det askul.
Tack till alla som gjorde denna dag minnesvärd <3

Till en tjej som är så otroligt vacker på insidan OCH utsidan, men som tyvärr inte inser det själv 

Ovido - Quiz & Flashcards