Hannahlulu

Alla inlägg under juni 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 11 juni 2013 22:29

     

Haha idag måste jag fan be om ursäkt över hur jag betett mig, men jag blev inte så glad då de säger "du måste gå IV".
Jaa.. Nä men så jag gjorde typ alla prov idag då i ren panik, så nu är man iaf godkänd.
Svenskan är jag dock skeptiskt över..
 Efter skolan for jag & mamma iaf till Birsta å handla massa, massa! Åt Pizza & skratta massa, massa.
Just had a great time!
Nu ska man baka till smitingendagen imorgon osv


Av Hannah Engström Tjernberg - 10 juni 2013 22:56

     

Ännu en estetkonsert, haha kan inget annat än att älska att gå på dem.
..Ja & då man väl va där så näst intill tvingade lärarna mig att börja till hösten, så jag sa ba "aa men det blir estet", & då blev de typ överlyckliga & börja krama mig å allt... Haha jävla sötisar de är!
För övrigt så har denna dag varit helt underbar!

               
Eftersom Nellie flyttar till Stockholm i sommar så bestämde vi att vi skulle ha en "avskedsfika" tillsammans.
Och vilken dag passar inte bättre än självaste nationaldagen, som vi inte ens firar liksom?
Vi hade iaf en superhärlig stund tillsammans!

Love till kvinnan som frågade hur jag gjort i ordning mitt hår, & sa att hon tyckte det var fint. Sånt är guldvärt, på riktigt

 

Av Hannah Engström Tjernberg - 2 juni 2013 22:30

        Fyfan vilken härlig helg!
Åkte till pappa på Fredagen & bara umgicks med han, sedan på Lördagen efter att jag varit hos farmor å firat henne på sin 83-årsdag så cyklade jag till marknaden.
Där som jag var med Minna, Victoria & Johan ett tag.
Runt 20 gick jag till Rasmus & umgicks med Linn & massa annat kul folk   
Och då jag kom hem hade pappa gjort i ordning jordgubbar till mig!
 På Söndagen gick jag ner till Rasmus & de igen & bakade massa negerbollar (ja man få säga så) & glodde på fula filmer.
Lät inte så kul, men det vare!
Så detta ska göras om snart bestämde Linnn & jag, hah japp!


Btw. Jag hittade en Iphone i Lördags, helt ny.
Den låg i en av virvelvindens vagnar, & jag visste inte vars jag skulle he den, så dum som man är så jag gav den till killarna som håller i tivolit. 
Vilket INTE var så smart, men inte fan tänkte jag på det.
Jag kom dock på det då vi skulle gå så jag bad att få hämta "min" mobil. (så jag kunde lämna in den på stationen)
Men nej, det fick jag inte. De tog telefonen & slog nästan sönder den.
Idioter.

Presentation


Hannah Engström Tjernberg 16 år
Härnösand


FÖLJ MIG VIA BLOGLOVIN?

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards