Hannahlulu

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 24 april 2013 19:52

 

Fått lite klagomål om att ha varit dåligt uppkopplad här.. & det kan väl till viss del stämma.
Det beror dels på att datorn inte funkar som den ska & jag har varit så sjuk att jag inte orkat, so thats why.

Har iaf hunnit med att vara på Mormor Hilmas med bästavännen & lyssnat på "De tre vännerna  Jacob", vilket var super!
Ja & i Lördags var det UKM som jag skulle ställa upp på, men blev ju som sagt sjuk, precis som förra året. Typiskt.
Ehm, & jaa vad ska man säga om den kvällen egentligen? Den blev ju inte som planerat.
Dels drog jag hem med Natta, där som vi gick ute typ hela natten.. Köpte massa äcklig energidricka & chips, fick sällskap av Jim, & ungefär klockan 4 somnade vi.
Inte mycket sömn den natten, men kul hade vi, haha fyfan.
Igår var jag på sjukhuset & där som de skrev ut ny medicin, blev ju inte frisk av dem gamla..
Åsså har jag åkt på någon annan skit, så mina körtlar är typ pingisbollar, så jag ser ut som en hamster med 6 kinder eller nå.
Direkt efter det besöket åkte vi till Sundsvalls sjukhus på magnetröntgen. Röntgade alltså hjärnan.
Det var fruktansvärt!
Får svar till veckan.
Återkommer om det! Tjoo




Ovido - Quiz & Flashcards