Hannahlulu

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 28 juli 2013 21:18

 

Startade dagen med en stadig frukost vid halv 8 & tog sedan på mig springskorna & sprang lite över en mil!
Vanligtvis brukar jag bara kunna jogga 1 km, knappt det, men nu jävlar kämpade jag tills svetten rann & magen värkte.
Kutade som fan på E4 med musik i lurarna & tog mig lite frukt då jag kom hem.
Var ute i 1timma nästan exakt!

Efter det tog jag en glass (såklart) & solade lite granna i finvädret.. Och då glassen var slut tog jag cykeln med Sheela & cyklade i 20 min ungefär, så härligt!
Framåt kvällen skulle man självklart få migränanfall & låg i fosterställning i soffan, sängen, på golvet, & i trappen..
Trodde jag skulle avlida, men efter 30 kg medicin & lite sömn så gick det otroligt nog över.
Hallelujah!

Ovido - Quiz & Flashcards