Hannahlulu

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 9 augusti 2013 06:45

 

Ja man är ju så fager i sina arbetskläder...
  

Idag är det min sista dag här på Fazer Lövångerbröd, & jag kan faktiskt säga att jag kommer sakna detta jobb..
I början sög det verkligen & personalen stressade verkligen upp en då de sa hur jobbigt det skulle vara.
Det var så mycket att lära, det var många moment, men efter 1 & en halv vecka så längtade jag faktiskt över att få gå tillbaka till jobbet.
Så mycket bra feedback man fick, det gjorde verkligen att man växte lite på insidan.
Och jag är en helt annan människa efter detta.. Och jag vill säga att jag  är stolt över mig själv, på något konstigt  vänster.
Men ibland måste man göra sådant som man egentligen inte vågar!
 Men iaf så har mina veckor här i Norrland varit ASKUL!
Bor hos Linnéa & hennes familj, vilket jag (igen) är otroligt tacksam över.


Tagga Nolia imorgon, sedan betyg, lön, familjen, YEAH

Presentation


Hannah Engström Tjernberg 16 år
Härnösand


FÖLJ MIG VIA BLOGLOVIN?

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards