Hannahlulu

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

SOMEDAY WHEN THE PAGES OF MY LIFE END, I KNOW THAT YOU WILL BE ONE OF IT´S MOST BEAUTIFUL CHAPTERS

Av Hannah Engström Tjernberg - 25 april 2013 18:10

 

Well uhm hellothere, välkomnar mitt nya objektiv med ett leénde på facet & tackar någon för att denna dag snart är över.
Inte gjort speciellt mycket nämligen.. Powerwalkat & varit på sjukgymnastiken, samt fotat en hel del.
Imorgon däremot blir det att packa väskorna & ta tåget upp t norrland, där som det blir att leva livet åså.
Längtar!! Är dock nervös inför jobbintervjun, men förhoppningsvis ska den gå bra.
Japp & är typ den lyckligaste i världen just nu då jag äntligen nått mitt mål som var att bli av med celluliterna innan sommaren.
And guess what? Typ allt är borta & jag har dessutom gått ner 4kg.

Det jag gjort var att köpa en speciell "hudkräm" som man masserar in vid dem områden man önskar.
Den kostar ungefär 300 :- , men det är värt det & jag har halva flaskan kvar dessutom!
Drick massor av vatten & ta omvägar om du ska gå någonstans.
Massera varje gång du duschar & ät massa massa frukt, eller aa ät massor av allt.
Man märker skillnad då det ömmar & man kommer bli alldeles blå på vissa ställen & det är då fettdepåerna (åhgud hur stavas det egentligen?!) "löses" upp.
Hejsvejs, Tonårsbossen väntar   

 
 
Mellton

Mellton

25 april 2013 19:40

Fint kort! Älskar att fota men det blir aldeles för lite tyvärr. Kul med ett nytt objektiv:)
Kram Mellton.

http://Www.mellton.com

Hannah Engström Tjernberg

26 april 2013 09:03

Tack så mycket! Ja det är kul, bara att ta tag i saken hurre du;)
Mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Engström Tjernberg - 17 oktober 2013 12:18


  Tjena människor   Känner att jag vill ta bort allt gammalt, och helt ärligt inte bli påmind av allt, så av den anledningen kommer jag nu att ta bort min blogg. YayPlus att det blivit tråkigt, och ointressant.Det jag skulle säga, ikväll försvinne...

Av Hannah Engström Tjernberg - 17 september 2013 18:50


Var sjukhuset idag och gjorde lite nya prover, samt vikt & allt psykiskt.. Blev remitterad till Umeå, vilket jag är otroligt tacksam över! Tänk att man nu äntligen kanske kan få hjälp och slippa ha ont! Hade varit en dröm. Men Efter det så åkte ...

Av Hannah Engström Tjernberg - 7 september 2013 16:14


  Det är September. Lördag eftermiddag. Men framför allt så är det höst.Har haft lite att skriva om & mycket "klagomål" om dålig uppkoppling här.. Har fortfarande tyvärr inget att skriva, men ett önskemål var tydligen om hur mina veckor på gymnasi...

Av Hannah Engström Tjernberg - 22 augusti 2013 19:45


  Torsdag.. Alltså första skoldagen.Jag går nu på gymnasiet, känner mig fortfarande lika liten som alltid & kan verkligen inte fatta att det bara är 3 år kvar i skolan nu.. Men jag längtar inte. För jag vet inte vad jag vill längre.. Allt känns ...

Av Hannah Engström Tjernberg - 15 augusti 2013 16:15

    Efter 3 års önskande över en Iphone, men aldrig fått, så har jag nu skaffat mig en på egen hand!4 veckors jobb räckte gott & väl till en liten smartphone, & det känns jävligt skönt att man faktiskt har jobbat för det också!Och anledningen till ...

Ovido - Quiz & Flashcards