Hannahlulu

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Hannah Engström Tjernberg - 15 december 2012 15:04

  Just kommit hem från en dag på Nordvik.

Det var jättetråkigt & jättefult. Usch.

Finns bara en anledning till att jag skulle välja det, & det är för att det finns djur där.

Jag vill ju helst gå i stan, Naturvetenskapliga, men ingen rekomenderar det pga stress & skit.

Annars ville jag gå den i Umeå, men då får jag inget bidrag..

Sundvall är ju också ett altenativ, men palla pendla & jag vill verkligen gå i stan med allt folk.

Sjöfart är också något jag är sugen på, men aa.. jag tror inte det.


För det andra så är jag så jävla trött på Sverige & deras nya idiotiska påhitt.

Förbjuda att vara pepparkaksgubbe - För att det ska vara kränkande & rasistiskt? Okej?

Är det inte mer rasistiskt att ta bort de mörka från Luciatågen?

Och sedan att Disney tar bort scenen på kalle Ankas jul där den där svarta dockan säger "Mama".

Jag fattar fan ingenting längre.

Detta är sjukt.

Om det ska vara så här så får ingen jävel äta lussekatter längre heller, för well, min katt känner sig jävligt kränkt!

Tack för mig.


Ovido - Quiz & Flashcards