Hannahlulu

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Hannah Engström Tjernberg - 19 december 2012 23:07

  Tog mig till skolan imorse trots allt, men ack nej det var det inte värt.

Tårta & lekar, mm mycket att hurra för det, eller not.

  Efter skolan åkte mamma & jag till TBS gymnasium för intervju & öppet hus-visning.

Riktigt fint & trevligt, verkade riktigt jävla bra!

Ska dit igen till Februari & vara "elev för en dag".

Spännande!

  Innan vi vinglade in dit så var vi & kolla kläder & kikade igenom stan; som var superfin!, & dessutom tog vi oss en Wrap på McDonalds som må va det vidrigaste jag ätit på länge (Ps inte ens värd att testa)


Nu sitter jag nyduschad & är dönervös inför morgondagen... Eller jag önskar att jag var det.

Betygen kommer, haha, ska bli lite ironiskt kul att se dem osv osv.

Puss hej, lycka till imorgon    


Ovido - Quiz & Flashcards