Hannahlulu

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Hannah Engström Tjernberg - 26 december 2012 16:55

  Vaknade halv 5 idag också.. Gjort det varenda jävla dag. Usch.

Känner verkligen vad all medicin hjälper, eller inte då (a)

   Just kommit hem från Birsta iaf, med pappa, Anki, Micke, Angela & alla barn ofc.

Där träffade man ALLA.

Och jag menar verkligen Alla.

T.o.m med mamma, hah.

Yess, men plånboken är iaf densamma som när jag kom, skönt!

Dock hade det varit rätt najs med ett par vinterskor ist för conversen, & lite galjar nu när man gör om i rummet sitt.

  Jo apropå det, så har vi ju börjat gjort om i mitt rum som sagt.

Tagit ner hela garderoben, så jag tänkte lägga upp annonser på kläder, smycken, skor osv sedan.

Jag har gjort lite skisser om hur det ska göras, så yess, spännande   

 

Nu ska jag käka lite mat & bege mig in mot staden till lillebror som fyller år.

Grattis till dig vännen!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards