Hannahlulu

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Hannah Engström Tjernberg - 20 december 2012 23:39

  Jamen hallå.

Just nu är jag bara rätt irriterad på skolan, men tänkte inte lägga ner sådan särskilt stor energi på den ilskan just nu.

Nope, tänkte ist säga att NU är det äntligen första LOVDAGEN, OMG, & jag började morgonen med att glo på julkalendern - Åh mys!

 På skolan kollade vi på julkalendern IGEN, fast från den typ 16:e, vilket var jävligt drygt, men dock kom vi fram till att jag var rysligt lik greven.

Haha jaa.. Sedan var det betygsutdelning, vilket SÖG, & en avslutning på det med en konsert som jag inte deltog i.

   Efter allt tog Lina (grannen) & jag bussen till BIRSTA & shoppade järnet!

Eller aa.. Nästan.

Jag köpte mammas julklapp & lite smått & gott till andra, samt ett par byxor till mig själv.

 Inte särskilt nöjd med mina köp, men jag måste ha nya kläder -  Haha har blivit lite för knubbig för dem gamla   


God natt, glöm inte jordens undergång imorgon!




Ovido - Quiz & Flashcards