Hannahlulu

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 1 januari 2013 00:00

       

Vi är snygga & vi vet det

GOTT NYTT ÅR FÖR FAN

 

Jag har aldrig, aldrig någonsin varit fint uppklädd till nyår eller gjort något speciellt.. Jag har knappt firat det.

Oftast har vi bara varit hos morfar, smällt några smällare, ätit god mad (as always) & sedan har man bara gått & lagt sig efter 12slaget.

 I år tänkte vi, eller jag, göra något kul.

Jag klädde upp mig lite smått & åkte in till stan med Lina & Emma.

Allt var så bra planerat, men det sket sig allt ihop.

Jag, Lina, Emma, Victoria, Linn, Cajsa, å några boys gick runt Härnösands gator hela kvällen.

Inte så festligt.

Dock fick man ju umgås med lite folk, men men.

Nästa år kanske.

Hoppas ni fått en bra start på det nya året iaf!

Vårat börjar år helvete, men aa shit happens but life goes on :)

Ovido - Quiz & Flashcards