Hannahlulu

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 27 januari 2013 20:39

  Japp. Då var Nationella "svenska tala" gjort då, vilket gick rätt knug.

Men Matteprovet jag gjorde i Fredags i typ 3 timmar gick däremot inte alls lika bra.. Wopsi.

Men whatevs, gör om det sedan   

   

Idag har jag bara suttit med gitarren i famnen & spelat på som en gud..

(Har ni förslag på låtar som jag kan köra på UKM så får ni gärna ge det osv)

Ja och just när jag sitter i morgonrocken & myser med musik i mitt ytterst rena rum (:PpP) så rusar mamma in & säger att padre sitter ute i bilen & väntar..

Skulle nämligen på middag hos min faster - men det var ju vid 17, & pappa kom 13.

Gah.

Jaja.. Skola imorgon.. Skulle egentligen t Estet, men eftersom inte syo kan vara så söt å svara på mejl så blev det inte av.

Najtinajt

Ovido - Quiz & Flashcards