Hannahlulu

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 9 januari 2013 17:03

     

Vaknade med en brutal huvudvärk i morse & tog därav en senare buss till skolan.

Ångrar väldigt mycket att jag gick, för värken blev bara värre under dagen.

 På fysiken orkade jag inte hålla huvudet uppe & allt lät så jävla högljudd så det bara pulserade.

Sedan trodde såklart alla att jag sov & då läraren rörde mig så blev jag illamående & jag det kändes på allvar som om huvudet skulle sprängas.

Migränanfall får man såklart & synen blir alldeles  suddig.

Höll på att svimma men försökte hålla mig vaken genom att trycka mellan tumme & pekfinger.

 Det slutar med att jag måste åka hem.. Så efter ca 10 timmar är migränen ganska dämpad.

Får se om det blir skola imorgon, just nu vill jag bara sova under jorden.

 

Ovido - Quiz & Flashcards