Hannahlulu

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 19 januari 2013 20:52

        Kvällens underhållning!

TACK kära slagverkare för att ni gjorde min kväll, helg..& jaa, gav mig ett litet leénde på läpparna   

Fy vad smörit det där lät osv....

Av Hannah Engström Tjernberg - 19 januari 2013 15:13

   

Varit lite dåligt uppkopplad här, men det jag hunnit med sedan sist är att ha gått på film/födelsedags/toast-kväll hos Nälls, ägde!

Gått på Birsta & blivit magsjuk.

Fått migrän, mer migrän & mer & mer, & missat 2 veckor av matten...

Strosat runt på estet... & varit på bup som jag där blev remiterad till psykolog. suck.

OCH jag har till & med hunnit tänkt lite på gymnasievalet, & nu tror jag att jag har valt. SKÖNT.

Har gjort grymt mycket mer, men pallar inte skriva det.

   Just nu sitter jag i mitt rum & har så jävla tråkigt.

Kom precis in från en långpromenad över isen t bron så..

Ska nog ta fram gurran lite åså, puss hej.

Ovido - Quiz & Flashcards