Hannahlulu

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 4 februari 2013 21:57

        
Idag var en sådan dag som ingen kunde stå i mina vägar eller riva mina murar.
Det var folk som tittade konstigt på mig, var dryga & skämde ut mig...
Men jag kände för att bara le & gå min väg.
Jag kände mig stark.
Kände mig glad.
Det var så otroligt skönt.
 
Mjaa.. Var som sagt ledig från skolan idag egentligen, men var på estet hela dagen ist.
Hade fett kul & började dagen med kör.. Härligt att få applåder for no reason också  
Yess, okej ska jag vara ärlig så gjorde man typ ingenting, men men, det var najs ändå.
Joo fick hoppa in i någon pjäs med Jesper, & jag suuuuuuger verkligen totalt med drama.  
Det är ju pinsamt.
 
Nu ligg jag i sängen & grubblar mig för att jag förmodligen blivit sjuk, & vi har nationella till veckan, & då måste jag vara där!
Fu.
Och sjukhuset imorgon blev inställt, vilket suger, för jag överlever inte 1 dag till med denna handled.
Och frissan blev också inställd.
Hah, funlife.
Nä nu har skoterpojkarna slutat köra här så då kanske man äntligen får lite ro.
Natt!

Av Hannah Engström Tjernberg - 4 februari 2013 05:30

    

Tjeäna!

Alltså.. Jag är egentligen ledig idag, men ist ska jag tillbringa min dag på estet - vilket är så mycket bättre än att vara hemma  

Börjar klockan 9, så jag vet ärligt talat själv inte vad jag gör uppe nu men... 

Whatevs   

Ovido - Quiz & Flashcards