Hannahlulu

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 23 februari 2013 20:04

 

Ja det e gött me helg. Unna sig lite frukt å choklad.
Från det ena till det tredje så har jag inte tittat på Mello någonting i år.. Men eftersom Robin Stjernberg är med ikv så ska jag zappa över tills det är hans tur & hoppas på att han går vidare, sen skiter jag i resten.


Av Hannah Engström Tjernberg - 23 februari 2013 15:40

        

Det finns inget bättre än killkläder, så är det bara.. Därför är det ju helt underbart att ha 2 bröder som efter en lång väntan äntligen rensat ur garderoben.
Fick då några t-shirts, som jag ska göra om till magtröjor, & 3 st "gubbtröjor".
Lite oversize på mig men, whatevs c:

Dessutom var vi i Birsta idag & jag köpte mig en vit tröja från Vera & lite smycken.
Hade ett jävla presentkort på Vera, men den otrevliga bruden i kassan sa att det inte gick att använda där.

Vadfaan? Så först så sket jag i tröjan, men gick tillbaka innan vi åkte hem & köpte den iaf..

Mamma gav mig ett par militärgröna byxor också som hon tyckte var ett måste för mig, tackar  






Ovido - Quiz & Flashcards