Hannahlulu

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 9 februari 2013 16:08

  Slutade klockan 10 i Fredags & levde endast på godis & weinerbröd.
Fick lyckligtvis sitta & skriva nationella på datorn, fast det gick ändå skit, fast godiset fick mig att gå vidare typ.

Men whatevs.

Efter att jag suttit ner i 2 timmar sprang jag gladerligen ner till estet för å beställa tid hos tandläkaren.

Fick tid på alla hjärtansdag, sämsta dagen på året, verkligen.

Sedan kunde jag ju bara inte låta bli att lyssna på storkören... 

Well, var med 1:orna till klockan nästan var 14. Då drog jag t kastell i 1h & 20 min, i väntan på Nellie så vi kunde ta bussen hem till misch.


Vi gjorde inte spec mycket - Köpte socker & hallon på ica.. Målade Nälls naglar, bakade en kladdkaka, åt kladdkakan, fotade lite & skapade some music.

Vackört.

Nä men det var najs att träffas & umgås, var så otroligt längesen!   

Nu har hon dock åkt hem, den dissaren..

Hon är seriöst Bäst! Gah.

Ovido - Quiz & Flashcards