Hannahlulu

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 13 februari 2013 20:17

 

Egen verson av kandee & Runwaydreamz.. Så här vill jag bära det.

Synd bara att det skulle göra så ont i plånboken

Av Hannah Engström Tjernberg - 13 februari 2013 19:38

   

Nu är det slut på att må illa & vara trött varje dag.
Trots smärtande leder ska jag nu äntligen börja träna igen - Alltså att gå promenader.
Inget jävla gymmande här, nej vi kör på det gamla hederliga sättet.
Haha så här ser min chipsmage ut nu :$ Gosh, nä men ska fan ha magrutor hade jag tänkt mig   

Tycker verkligen att magrutor är dösnyggt på tjejer, men på killar.. Nej tack.

Well, tur man har en snel mor som hjälper en på traven c:

Ja & när man ändå pratar om det så ska jag ta å gå ut & gå en sväng med Ronja, hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards