Hannahlulu

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 21 februari 2013 07:48

 

Tjeäna!

Igår tillbringade jag störsa delen av morgonen på sjukhus.

Gick igenom från huvud till tå & tydligen så var jag extremt överrörlig vilket skapade min värk.
Pga av överrörlighet & ostabilitet i knän & handleder så kunde det vara det som gjorde att jag får migrän var & varannan dag.
Det var något med vävnader som blir töjta för mycket (fattade inte så bra på allt) & dem finns överallt i kroppen - Magen, huvudet, handleder osv.. & det var även därför jag kunde få så frktansvärt ont i magen & huvudet.
  Jag fick för någon månad sedan skriva upp överallt jag har ont & besvär i kroppen & det blev lite mer än ett A4.
Men tack & lov så överdrev jag inte, vilket jag trodde de skulle tycka, men allt hörde nog ihop sa de.

  Så nu ska jag ÄNTLIGEN få hjälp.

Åh hallelujah. Efter 4 år.


Idag ska vi ha en tråkig jävla friluftsdag.. Ska gå typ 2 mil med Sheela.

Jaja, ska inte klaga, bränna lite fett säger man ju aldrig nej till.

Hej hej!


Ovido - Quiz & Flashcards