Hannahlulu

Alla inlägg den 6 maj 2013

 

Vill varna alla i Älandsbro om 2 utländska killar i en relativt ny svart bil!


Kom just hem från att sprungit som om det var mellan liv & död, då dessa killar försökte locka mig till de.
Skulle tippa på att de var mellan 22-28.


Jag skulle ta en joggingrunda med Sheela, då jag reagerar på att det står en mörk bil i skogen.
Två män satt utanför.
Jag hörde hur de pratade om mig, "där kommer hon, res dig upp"
Sheela morrade & reste ragg, vilket hon aldrig gjort mot en människa förut.


Det fanns ingen annan väg hem så jag blev tvungen att gå förbi de.
De gick över vägen & mot mig, frågade om min ålder & om jag kunde stanna.
Till en början ignorerade jag de, men utbrast sedan ett stark NEJ.
Jag började gå snabbare, men allt de gjorde var att gå lika snabbt efter.
"Du kan väl hjälpa oss? Snälla det är något fel på bilen"
De båda släppte sina grejer & gick snabbt, nästan sprang emot mig.
Då var det bara för mig att springa så fort som det bara var möjligt.
Och efter mig hör jag, "vi har väntat på dig, vi vet allt om dig lilla flicka! Så smal & fin, du är allt vi vill ha. "



Jag kanske överdriver, men jag kan bara inte acceptera att sånt här händer.
Att två människor spionerar & sedan väntar ut en?
Att säga "vi har väntat på dig", & sedan jaga en, vafan sänder det för signaler till mig?
Jo fara.


Oavsett vilken situation en människa är i, så kan ingen annan tänka sig hur det skulle ha varit eller vad de skulle ha gjort.
Det är ofta man tänker att ingen kommer kunna skada en, det är ju bara att göra så här.. & man tänker ut hur man skulle ha gjort.
Men hamnar man i en sådan sorts situation, så är det enda man tänker på är att överleva.
Även om det kanske inte är mellan liv & död, så är det ditt liv det hänger på.

Ingen vill bli ärrad för livet.
Man tror att man är tillräckligt stark att slå tillbaka. Men det är man inte.
Rädslan tar över hela sinnet, kroppen, ja allt & du kan inte tänka klart.


Så för i helvete, var rädd om er, & va inte rädd för att säga ifrån.
Man vet aldrig vad som kan hända, du vet inte vad personen vill göra.
Ingen är värd de fula ärren innanför sitt skinn. Det är dem djupaste. Mest sårbara. Största tänkvärda smärta en människa kan få måsta genomlida.





Ovido - Quiz & Flashcards