Hannahlulu

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 27 maj 2013 21:41

 

Sista riktiga Måndagen i skolan.. Det känns lite sjukt. Det gick ju så jävla fort nu på slutet, det var ju nyss julafton lix..
Och man kan ju tycka att man skulle ha gjort något bra bara därför, men naah..
  Matte-nationella gick sämst, ugh.. Jag skulle ha fått ett C i mattebetyget, men bara för att jag varit borta så mycket så fick jag inte det. Usch.
Ah nä orkar inte lägga så mycket energi på det nu osv:)
   Efter skolan satt jag på sjukhusets labb & gjorde en massa tester, som visade POSITIVT.
Men nej, jag har halsfluss.. IGEN. Varför nu? Nu?! Skulle ju sjunga på vårkalaset.. Kan allt bara försvinna just nu..?
Ja tack.
   Jooo en sak till att klaga över.. (Shit jag borde börja med "Hannah hatar").. Gjorde ju det där jävla språkhistoriaprovet i Fredags & fick tillbaka det idag.
Hade rätt för A-betyget, 1 av 2 på C & alla utom ett halvt på 1 fråga för E-nivå.. Och då får man F? :')
Älska, älska, älska nya skolsystemet now and days, åh det är ju för fantastiskt..

Ja nä men så jag kompleterade den frågan muntligt & fick rätt..
Men grejen var att det svar Hon sökte var inte svaret på frågan.. Ja så ett svagt E fick man, så himla snällt. NOT.


God natt osv

Ovido - Quiz & Flashcards