Hannahlulu

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 31 maj 2013 19:17

           

Härlig Fredag må jag säga!
Fick veta mina betyg i Engelska, Kemi & Biologi.
Får ett starkt C i Eng.. Från F-C på 3 terminer, åh!
I Kemin får jag D, hade inte allt för ett C, men men.
Och i Biologin blev jag lite irriterad på, fick A på första uppsatsen & C på andra.. Men fick bara C i betyg, borde ha fått ett B då, eller? Jaja..:)

  Efter skolan gick jag, Erik, Berg, Emis & Nedda på stan, åt massa glass & fönstershoppade litegrann.
Jag sprang dock efteråt & köpte en present till pappa - Deo & vita jordgubbar som ska vara som ananas. 
    Nu sitter jag i soffan med pappa & njuter av att ha ätit en god middag & sedan en glass. 3e glassen idag (y)
Far & dotter kvalitetstid! åh



Trevlig helg!!

Ovido - Quiz & Flashcards