Hannahlulu

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 23 maj 2013 17:32

    

(ja mitt rum är stökigt)

Helt otroligt.. Efter nästan precis ett halvår med ständigt insjuknande så kände jag mig rätt så frisk i helgen.
Men självklart skulle jag ju bli sjuk igen.
Puss världens bästa immunförsvar..
Nej men har nog åkt på sorkpesten igen denna gång.
Har blå/röda märken på kroppen, är ständigt trött, ont & har dessutom haft ont i hjärtat sedan Måndag, & blöder otroligt mycket näsblod.. Sitter nämligen med en tuss i snoken nu,haha går snart in på 4e timmen idag.
USCH
För övrigt så är jag stressad som fan. Sover högst 4 timmar varje natt  & pluggar ca 6 timmar per dag efter skolan.
Bara.. BARA, för att betygen alltid sätts 20 år innan skolavslutningen, & jag har varit borta så jävla mycket att jag har så sjukligt mycket rester.
Men idag hann jag dock skriva WW1-uppsats, som jag hade tänkt skriva i helgen. YESS, nu är åtminstånde min Söndag ledig!
Bara: Biologiuppsats, språkhistoriaprov, litteraturhistoriaprov, ekonomiprov, teknikprov & musikprov kvar då!


TAGGA FREDAG

Ovido - Quiz & Flashcards