Hannahlulu

Alla inlägg den 24 maj 2013

     

Men sådär nånting!
Tänkte lära mig spela piano, & nu står den där. Äntligen!
Bara spelat & sjungt hela eftermiddagen, kände att jag behövde, eller behöver koppla bort allt annat just nu.
Allt suger.
Nä det gör det int, men nästan.
Vaknade klockan fyra i morse & va pigg som satan, hade en grym morgon. Hann ju dels plugga i 2 timmar innan provet som skulle vara idag.
Först & främst fick alla veta sina resultat på Engelska nationella.
På hör & läs delen var jag på D-C nivå.. Och på tala C-B, & på skriva B-A.
Hur glad blev man inte därå?!
Ja okej, så min morgon ägde bara lite mer pga det.

Provet gick dessutom knug, förhoppningsvis.


Sedan var det ju gymnasiebesöket, som jag egentligen redan varit på en gång. Men eftersom jag hade så mycket frågor så bestämde min syo, jag & lärarna att jag skulle vara där en dag till.
Så så blev det.
Det var kul som alltid där, men det var inte lika roligt då jag gick därifrån kan  jag ju säga.
Stryker härmed estet på min gymnasielista & återstår är INGET.
Man kunde tydligen inte lägga till kemi, fysik, teknik osv.. Nej det tog de bort för 2 år sedan. FAN.
Jaha så vad ska man nu göra med sitt liv..?

Avslutade då detta kaos med glass tillsammans med Jesper!^^



Trevlig helg eller nåt, och nej jag tänker inte städa.

Ovido - Quiz & Flashcards