Hannahlulu

Alla inlägg den 7 mars 2013

 

Älsklingen  min, åh

En familjedag på himlabadet blev det idag.
Men jag måste ju få fråga vad fan vare som hände där liksom?
Totalt jävla värdelöst alltså.
Och mamma fick sitta inne i omklädningsrummet i några timmar (mest hela dagen) för att Elijah skulle sova.. 

Hon fick alltså inte sitta & kolla på i själva "hallen" där man badar.
Nej, då skulle man förstår ni inte ha med sig så små barn dit.

Jaha? Men har man barn på 5-6 år så har de säkert ett mindre småsyskon på 1 år eller så.. Ska man lämna det barnet hemma då eller?
Så jävla knäppt.

Usch, nä det där var en nitlott.

ÅK INTE DIT, säger jag bara!


Nu ska jag tigga åt mig lite massage av brorsan som jag så tappert försökte lära simma under vatten idag..

Hej hej!


Ovido - Quiz & Flashcards