Hannahlulu

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 15 mars 2013 20:09

 

Kunde knappt somna inatt pga överlycka.. Vet inte riktigt vars den kom ifrån, den ba dök upp.
Sen så var jag ungefär lika glad under hela dagen idag, & blev ju bara ÄNNU gladare då jag fick tillbaka min Biologiuppsats.
Fick ett Ahelt gaaalet. 
Från F till A, awyeah and the geek is back.

Nä men, ehm seriöst nurå, ska göra inbrott hos med egna fader med Nellie Nälls till veckan, eller helgen.. Det ska ju bli najs åsådär.
Sen såå är allt bara grymt nu, och jag vet inte varför, vilket är helt underbart!
(bortsett från att jag skar upp halva tummen...)

TREVLIG HELG 
final av FARMEN sen dåå, Erik vinner lätt, med den bilen han köpt så. haha han har ju aldrig varit särskilt diskret av sig ^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards