Hannahlulu

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 21 mars 2013 18:47

 

Lite tidigare idag, efter skolan, hamnade jag raklång i sängen med 3 ambulanssjukvårdare runt omkring mig, så lyckat.

Hade nämligen burit på Elijah, då det plötsligt högg till på högra sidan av ländryggen & mot höften.
Gjorde så fruktansvärt ont att jag varken kunde sitta, stå eller ligga.. Men hamnade tillslut i sängen, men kom inte upp därifrån.
Så då jag försökt ett X antal ggr, men misslyckats, så ringde mamma sjukan & gav mig smärtstillande..
Men då de kom så hade tabletterna börjat värka, så jag fick stanna hemma.. Men nu har smärtan kommit tillbaka, dock inte lika kraftig, så blire inte bättre måste jag fara in eftersom benet domnat bort & så.

Så drygt som det kan bli.
Nu blir det undanröjning & lite plugg..

Nationella imorrn!! Gah


Ovido - Quiz & Flashcards