Hannahlulu

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 14 mars 2013 20:13

          

Tillbringat 5 timmar på Sundsvalls sjukhus idag, där som jag fick mina fötter "skulpterade".
Det var riktigt jävla skönt, typ som fotmassage, men dock lyckades jag nog skrämma läkaren lite med mina likblåa fötter. Stackarn..
Han sa iaf att jag absolut INTE skulle gå i converse, vilket totalförstörde en del av mitt liv.. Utan jag skulle ist försöka gå i högklackat,ohgahdd "yaay".
Ut sprang mamma & jag genom de tomma korridorerna då jag plötsligt ser att en vagn rör sig, alltså åker framåt, från ingenstans!
Fick världens jävla heartattack & skrek som en stucken gris.
Självklart så kom alla läkare ut ur sina "hytter" & kollade helt förskräckt på mig.. Pinsamt, men shiit vad vi garvade.
Lyckades till&med få den allra deppigaste ett leende på läpparna ^^
Efter det bjöd jag mamma på lite glass & sen tog vi bilen & for långt ut åt helvete (hem alltså)


Tidigare under dagen så var jag hos skolans "syo" & pratade än en gång om gymnasievalet som jag är så otroligt osäker på.
Jag frågade vad hon tyckte jag skulle gå & hennes svar blev:
Ja alltså. Estetare är ju coola... Så jag tycker du ska gå estet. Så du blir jävligt hipp.
Men ba, men okeeeej??
Nä men jag tror det blir det det blir också + att min lovely bror typ tvingar mig ^^



För övrigt så blev det rätt mycket text & jag hatar mina glasögon. Omöjligt att se bra i dem, så äre bara.
Ehm, jo  magnet/hjärnröntgen blev inställd & allt det.. Det blir nästa vecka ist, typ hela veckan dessutom.
Vill verklgen få ett svar på allt så detta tar slut nån gång. Missar så jävla mycket i skolan.


Ja.. Och Nellie, om du läser detta, JAG KÖPTE EN HELLÅNG SPEGEL IDAG SÅ NU KAN DU SPEGLA DIG HUR MYCKET DU BAAARA VILL, PUSS ÄLSKLING

Ovido - Quiz & Flashcards