Hannahlulu

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 28 mars 2013 21:30

    

Vilken jävla cpvecka, om man får uttycka sig så..
Kemi nationella i Tisdags gick väl helt okej, fick ett D, vilket är rätt dåligt, men fick A på skrivdelen iaf så det vägde väl upp varandra lite.
Ehm ja, sedan blev det Bup efter skolan där det blev lite tårar åså, men det kändes för första gången skönt då man åkte därifrån.

Idag var den absoluta mest sepestörda dagen på hela min totala jävla skolgång, den sög verkligen skit & fick verkligen anstränga mig för att inte slå något i ansiktet, på riktigt, så var det.
Min svensklärare sa att hon va så stolt över mig på nationella läsförståelse, åh det hade gått sååå bra förstår ni.
taggade som fan på att få veta resultatet, trodde på kanske ett C..
E. Ett E. Driv hon med mig eller? Höll på allvar på att börja grina, skojar inte. Var som en hård jävla käftsmäll, tack för den lix.
Sen så sänks ja i matte för att jag tydligen har så mycket frånvaro.
Skolk. herregud, har aldrig skolka & kommer aldrig göra det.
Blir så himla arg, så jag skriker på rektorn & säger att de inte kan göra så här mot mig, eller andra i huvudtaget.
Inte konstigt att 90% av alla 9or på Landgren röker på, flera dricker & skär sig. åh när ska de fatta?!
Aa ska sluta whina & berätta att EFTER skolan gick Berg, Emis, Emma, Erik & jag till stan & åt glas för att fira att det var lov!
Dock blev det plugg direkt då man kom hem.
Brosan ville att jag skulle följa med å gymma, men orkade inte ba för skolan tog all min energi idag - så åt godis istället. Såå ovärt.

Imorgon åker jag med pappa till Burträsk (norrland jä) för att hämta Jonas.. så blir ungefär 10 timmars bilresa imorgon, kuuuul.
Nu kallar sängen, hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards