Hannahlulu

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 24 mars 2013 19:03

 

Har man varit så duktigt att man lyft på arslet & stuckit ut å sprungit några km så förtjänar man en jävla massa mat efteråt. Dock var ju den råa äggulan ingen hit - tror den var gammal - alltså fysatan va den smakade...
Aja, igår så tog jag en tur till Maxi & köpte nåt kg godis, gick sedan hem med radio i lurarna till pappa som var bortrest - dansade hela vägen hem.
Då jag kom dit städade jag undan det sista, hällde upp godiset & såg att de var påväg in.

2 svenskar kom hem som 2 afrikaner, helt sjukt vad bruna de var. Gosh
2 timmar tidigare kom de dessutom!,, Och 10 minuter efter att jag kommit.
     Vid 19 satt jag inne på kåken & blev tillfrågad att ställa upp i UKM i år igen med sång & bild.
Så japp, och så blir det nog också.
Ska skissa några bilder & träna på någon riktigt fin låt innan jag anmäler mig.
  Då Earth Hour började gick jag, Michelle, Tilde, Tobbe, Morgan å ja alla till torget för att lyssna på Estet. Myspys med eld å musik åså, jappjapp..

Imorgon börjas det igen, hej svejs!

Ovido - Quiz & Flashcards