Hannahlulu

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Hannah Engström Tjernberg - 10 mars 2013 13:00

               

Här kommer lite bilder från "plåtningen" i Fredags med Hanna 

Av Hannah Engström Tjernberg - 10 mars 2013 09:40

 

Jag och mina botoxläppar, fyfan

Ja då var lovet snart slut då. FU

Fick tillbringa min sista dag på kåken igår, & 90% av alla som var där var fan från Sundsvall & det känns så fel att gå fram & ta hand.. Alltså gör man det nu för tiden förutom till äldre folk?
Åh så förvirrande.

Japp, & jag har bara kollat på Melodifestivalen 1 gång.. & hört på 3 låtar.
Kollade bara för att Robin skulle vara med, som varit min absoluta favorit sedan Idol!
Jag ville slå vad med någon om att han skulle vinna; jag menar, låten är bra, & han ÄGER.
Så varför skulle han inte vinna?

Tyvärr så hade jag ingen att slå vad med.. 200 :- liksom.
Mamma ringde då igår & sa att ROBIN VANN.
Och nej jag var inte förvånad.
Blev sur för att jag inte slog vad, mest... Och idag säger hon att man kunde skicka in pengar man kunde slå vad om om vem som skulle vinna.

Sina pengar x7 för Robin.
1400:- hade ju inte varit dåligt, fan också.. Men men.


Idag blir det väl att plugga som en jävla idiot, för jag har 2 SO-prov i veckan, teknik, matte & nationellaprov också!
Usch.
Men ska nog försöka övertala Olle om att få skriva sammanfattning på SO:n.. Höhö

Puss puss, men herregud så gay


Ovido - Quiz & Flashcards