Hannahlulu

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

IT´S BEEN A REALLY, REALLY MESSED UP WEEK

Av Hannah Engström Tjernberg - 10 mars 2013 09:40

 

Jag och mina botoxläppar, fyfan

Ja då var lovet snart slut då. FU

Fick tillbringa min sista dag på kåken igår, & 90% av alla som var där var fan från Sundsvall & det känns så fel att gå fram & ta hand.. Alltså gör man det nu för tiden förutom till äldre folk?
Åh så förvirrande.

Japp, & jag har bara kollat på Melodifestivalen 1 gång.. & hört på 3 låtar.
Kollade bara för att Robin skulle vara med, som varit min absoluta favorit sedan Idol!
Jag ville slå vad med någon om att han skulle vinna; jag menar, låten är bra, & han ÄGER.
Så varför skulle han inte vinna?

Tyvärr så hade jag ingen att slå vad med.. 200 :- liksom.
Mamma ringde då igår & sa att ROBIN VANN.
Och nej jag var inte förvånad.
Blev sur för att jag inte slog vad, mest... Och idag säger hon att man kunde skicka in pengar man kunde slå vad om om vem som skulle vinna.

Sina pengar x7 för Robin.
1400:- hade ju inte varit dåligt, fan också.. Men men.


Idag blir det väl att plugga som en jävla idiot, för jag har 2 SO-prov i veckan, teknik, matte & nationellaprov också!
Usch.
Men ska nog försöka övertala Olle om att få skriva sammanfattning på SO:n.. Höhö

Puss puss, men herregud så gay


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Engström Tjernberg - 17 oktober 2013 12:18


  Tjena människor   Känner att jag vill ta bort allt gammalt, och helt ärligt inte bli påmind av allt, så av den anledningen kommer jag nu att ta bort min blogg. YayPlus att det blivit tråkigt, och ointressant.Det jag skulle säga, ikväll försvinne...

Av Hannah Engström Tjernberg - 17 september 2013 18:50


Var sjukhuset idag och gjorde lite nya prover, samt vikt & allt psykiskt.. Blev remitterad till Umeå, vilket jag är otroligt tacksam över! Tänk att man nu äntligen kanske kan få hjälp och slippa ha ont! Hade varit en dröm. Men Efter det så åkte ...

Av Hannah Engström Tjernberg - 7 september 2013 16:14


  Det är September. Lördag eftermiddag. Men framför allt så är det höst.Har haft lite att skriva om & mycket "klagomål" om dålig uppkoppling här.. Har fortfarande tyvärr inget att skriva, men ett önskemål var tydligen om hur mina veckor på gymnasi...

Av Hannah Engström Tjernberg - 22 augusti 2013 19:45


  Torsdag.. Alltså första skoldagen.Jag går nu på gymnasiet, känner mig fortfarande lika liten som alltid & kan verkligen inte fatta att det bara är 3 år kvar i skolan nu.. Men jag längtar inte. För jag vet inte vad jag vill längre.. Allt känns ...

Av Hannah Engström Tjernberg - 15 augusti 2013 16:15

    Efter 3 års önskande över en Iphone, men aldrig fått, så har jag nu skaffat mig en på egen hand!4 veckors jobb räckte gott & väl till en liten smartphone, & det känns jävligt skönt att man faktiskt har jobbat för det också!Och anledningen till ...

Ovido - Quiz & Flashcards